Šargarepa ne donosi oko sokolovo, čokolada ne uzrokuje akne Jul27

Podeli sa prijateljima

Povezani tekstovi

Povezani pojmovi



Šargarepa ne donosi oko sokolovo, čokolada ne uzrokuje akne

Izvor: Sarajevo-x.com

Možda ste nekada mislili da ćete biti snažni kao Popaj samo ako uspete prežvakati sav taj španać, ili ćete napokon skinuti dioptrijske naočare i čekati da progledate jer ste se najeli šargarepe. Donosimo vam najčešće zablude o hrani o kojima govore stručnjaci za CNN, a koje se obično prenose s kolena na koleno.

zablude Šargarepa ne donosi oko sokolovo, čokolada ne uzrokuje akneJedenje šargarepe vam neće omogućiti da vidite u mraku

Za vreme Drugog svetskog rata britanski obaveštajci nisu želeli da Nemačka sazna za njihovu tajnu radarsku tehnologiju koja je pomagala njihovim vojnicima da gađaju i ruše neprijateljske avione. Država je počela podmetati vesti u novinama o pilotu koji je, zbog svoje ljubavi prema vitaminu A i šargarepi koja sadrži betakaroten, vrlo uspešno počeo rušiti neprijateljske avione u mrklom mraku.

Šargarepa zaista jeste odlična za zdravlje vaših očiju, ali zbog nje nećete videti poput sokola.

Jedenje previše šargarepe može promeniti boju vaše kože u narandžasto (ili barem u prigušenu žuto-narandžastu boju).

Šargarepe su bogate betakarotenom, visokopigmentiranim sredstvom. Velika količina karotena u krvotoku može vam se nakupiti ispod kože i uzrokovati žuto-narandžastu diskoloraciju (najvidljiviju na dlanovima i tabanima). Da biste se rešili neškodljive narandžaste boje, samo nekoliko dana nemojte jesti narandžasto povrće.

Ljuta, začinjena hrana će vas rashladiti na visokim temperaturama

Ljuta hrana blago povećava temperaturu vašeg tela, što vas tera na znojenje. Ovo će pomoći vašem telu da se ohladi.

Španać vas čini jačim, ali ne toliko jakim

Španać je odabran kao izvor Popajeve moći zbog nemačke studije koja je greškom ovom povrću pripisala deset puta veći postotak gvožđa nego što ga ono zaista ima. Kada je 1937. greška ispravljena, Popaj se prikazivao godinama i bilo je prekasno da se promeni mišljenje o njegovim vrednostima.

Čokolada ne uzrokuje akne

Da čokolada uzrokuje akne prvi put je rečeno u knjizi o dermatologiji iz 1950, zbog toga što je čokolada bogata masnoćama, te da će korištenje čokolade uticati na žlezde.

Ne postoje studije koje su dokazale povezanost između čokolade i akni, naprotiv, u Američkom časopisu za kliničku ishranu nedavno je pisalo da antioksidansi sadržani u tamnoj čokoladi mogu pomoći u regulisanju proizvodnje sebuma, te tako pomoći u nestajanju akni.

Žvakaća guma ne ostaje u vašem stomaku sedam godina

Istina je da žvaku ne možete provariti ali ona svejedno prolazi kroz probavni sistem vašeg tela.