Dijetalni gazirani napici opasni po život Feb20

Podeli sa prijateljima

Povezani tekstovi

Povezani pojmovi



Dijetalni gazirani napici opasni po život

Izvor: telegraf.rs

Najnovija istraživanja pokazuju da samo jedna konzerva dijetalne Koka-kole na dan značajno povećava rizik za dobijanje srčanog ili moždanog udara

soda can Dijetalni gazirani napici opasni po život

Milioni ljudi trude se da žive zdravo i budu fit, te kad već ne mogu da se odreknu svojih omiljenih napitaka, biraju one sa manje kalorija, u kojima nema šećera. Međutim, rezultati najnovije britanske studije pokazuju dadijetalne verzije gaziranih pića i voćnih sokova mogu ozbiljno ugroziti zdravlje čitavog organizma.

Ranijim istraživanjima je dokazano da pića sa veštačkim zaslađivačima jednako loše utiču na jetru kao svakodnevna konzumacija alkohola, a najnovije informacije pokazuju da dijetalni sokovi mogu dovesti do dijabetesa i problema sa srcem. U članku koji je objavljen u listu Journal of General Internal Medicine utvrđeno je da ljudi koji piju sokove bez šećera imaju za 43 procenta više šansi da ugroze svoj kardiovaskularni sistemdo te mere da mogu doživeti potencijalno fatalni srčani ili moždani udar.