Svakodevnim konzumiranjem mesa nanosite štetu svom telu
Rezultati najnovijeg istraživanja lekara pokazali su da osobe koje svakodnevno unose meso, imaju povećan rizik od oboljevanja od bubrežnih i srčanih bolesti, dijabetesa i moždanog udara, zbog prevelikog unosa fosfora.
Naime, istraživanje je pokazalo da osobe koje su bubrežni bolesnici moraju da ograniče unos fosfora u organizam, jer visok nivo ovog minerala može da prouzrokuje bolest srca pa i prevremenu smrt.
Samim tim, vegetarijanski režim ishrane im može pomoći da izbegnu nakupljanje toksičnog nivoa fosfora u organizmu.
Međutim, veliki problem pri izboru adekvatnih namirnica koje ne obiluju fosforom je taj što se fosfor uopšte ne nalazi na deklaraciji proizvoda.





